Customer service

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Via de website kies je het product die je wil hebben, vervolgens heb je de optie om deze wel of niet te customizen. Na het plaatsen van de producten in de winkelmand, geef jij je gegevens door zodat wij weten waar de bestelling naar toe verzonden mag worden en kun je online afrekenen. 

Wanneer krijg ik het ontwerp?

Zodra de bestelling is geplaatst en betaald, neemt onze designer binnen 24 uur contact op via whatsapp om jouw persoonlijk ontwerp te maken voor het customizen van het product. 

Wat is de levertijd?

De levertijd is circa 7 werkdagen. Hier komt nog een extra dag bij voor de bezorging met PostNL.

Wat is het retourbeleid?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn, mail of app dan de klantenservice voor een passende oplossing zoals ruilen voor een andere maat, item of kleur. Let op: customized producten kunnen wij niet retour nemen. 

Wat zijn de verzendkosten?

De pakket kosten bedragen € 5,95. De bestellingen worden met PostNL verstuurd en zijn met track-en-trace. Bestellingen boven de € 50,- worden gratis verzonden.

Kun je ook andere items customizen voor ons familie uitje?

Ja, in overleg en met afname van minimaal 10 stuks kunnen wij ook andere items customizen zoals sportshirts, hoodies en trainingspakken.