Frequently Asked Questions

1. VERZENDING EN BEZORGING

GRATIS VERZENDING vanaf € 50,-

We zijn blij om onze klanten veel waarde en service te bieden. Daarom bieden wij vanaf € 50,- gratis verzending aan vanuit ons magazijn in Azië & Europa door ePacket of EMS en in de VS door USPS.

VERZENDING NAAR MEER DAN 200 LANDEN

We zijn trots om internationale verzendservices aan te bieden. Er zijn echter een aantal locaties waar we niet naartoe kunnen verzenden. Als je toevallig uit een van die landen komt, nemen we contact met je op.

DOUANE

We zijn niet verantwoordelijk voor eventuele aangepaste kosten zodra de items zijn verzonden. Door onze producten aan te schaffen, stemt u ermee in dat een of meer pakketten naar u kunnen worden verzonden en mogelijk douanekosten ontvangen wanneer ze in uw land aankomen.

VERZENDTIJD

De levertijd varieert per locatie. Dit zijn onze schattingen:

Geschatte levertijd locatie*

Verenigde Staten                                                10-30 werkdagen
Canada, Europa**                                              10-30 werkdagen
Australië, Nieuw-Zeeland                                 10-30 Werkdagen
Mexico, Midden-Amerika, Zuid-Amerika    15-30 Werkdagen
Max. Levertijd: 45 werkdagen.

* Dit omvat niet onze verwerkingsduur van 2-5 dagen.
** Leveringen naar Nederland duren circa 10-15 werkdagen.

TRACKING INFORMATIE

Je ontvangt een e-mail met een trackingnummer zodra je bestelling is verzonden, maar soms is het volgen van gratis verzending niet beschikbaar. Om logistieke redenen kunnen items in dezelfde aankoop in afzonderlijke pakketten worden verzonden, zelfs als je gecombineerde verzending hebt opgegeven.

2. BETAALMETHODES

Betalingsmethoden zijn iDEAL, PayPal en creditcards.

PayPal is een veilige, gemakkelijke manier om online geld te verzenden en te ontvangen. Wanneer je PayPal selecteert als betaalmethode, wordt je gekoppeld aan de PayPal-site waar je kunt betalen.

PayPal kan worden gebruikt om artikelen te kopen met een creditcard (Visa, MasterCard, Discover en American Express), betaalkaart of e-cheque (dat wil zeggen met je gewone bankrekening).

1) Nadat je jouw artikelen in de winkelwagen hebt bekeken, kun je klikken en uitchecken met PayPal. Daarna verlaat je onze site en voer je de PayPal-website in.
2) Je kunt inloggen op je PayPal-rekening, of je kunt een nieuwe aanmaken als je er nog geen heeft.
3) Je kunt de PayPal gebruiken zoals je wilt, volgens de instructies op het scherm.

Gewoonlijk duurt het 3-5 werkdagen voordat de PayPal-e-cheque door PayPal wordt bevestigd.

De redenen waarom we je aanraden PayPal te gebruiken:

Betaling is traceerbaar. Door je PayPal-account te gebruiken, kun je de status van je betaling traceren.
Wanneer je de betaling voor je bestelling uitvoert, hoef je jouw creditcard niet online te gebruiken (je kunt deze rechtstreeks van je bankrekening overboeken). Wanneer je jouw creditcard via PayPal gebruikt, ziet niemand jouw creditcardnummer, waardoor het risico van ongeoorloofd gebruik tot een minimum wordt beperkt.

3. TERUGBETALINGEN & RETOURENBELEID

BESTELLING ANNULERING

Alle bestellingen kunnen worden geannuleerd totdat ze worden verzonden. Als je bestelling is betaald en je moet deze wijzigen of annuleren, moet je binnen 12 uur contact met ons opnemen. Nadat het verpakkings- en verzendproces is gestart, kan het niet meer worden geannuleerd.

TERUGBETALINGEN

Jouw tevredenheid is onze prioriteit nummer 1. Daarom kun je een teruggave of terugzending aanvragen voor bestelde producten als:

  • Je ontvangt ze niet binnen de gegarandeerde tijd (45 dagen niet inclusief 2-5 dagen verwerking)
  • Je ontvangt het verkeerde item
  • Je wilt het product dat je hebt ontvangen niet (maar je moet het artikel op je eigen kosten retourneren en het artikel moet ongebruikt zijn) In Nederland heb je 14 dagen bedenktijd om zonder opgave van reden te retourneren.

We geven de terugbetaling niet uit als:

  • je bestelling komt niet aan vanwege factoren binnen jouw eigen controle (bijvoorbeeld het verstrekken van het verkeerde verzendadres)
  • je bestelling komt niet aan als gevolg van uitzonderlijke omstandigheden buiten onze controle (bijvoorbeeld niet geruimd door de douane, vertraagd door een natuurramp).

* Je kunt restitutie verzoeken indienen binnen 15 dagen nadat de gegarandeerde periode voor levering (45 dagen) is verlopen. Je kunt dit doen door een bericht op de pagina Contact opnemen te verzenden.

4. WERKWIJZE WEBSITE

HOE ZOEK JE NAAR PRODUCTEN?

Zoek naar producten door de productnaam of het trefwoord in te voeren in de zoekbalk bovenaan elke pagina. Probeer een algemene beschrijving in te voeren. Hoe meer trefwoorden je gebruikt, hoe minder producten je krijgt op de resultatenpagina. Wanneer je een product vindt waarin je bent geïnteresseerd, klik je op de productnaam of de productafbeelding voor meer informatie.

HOE WORDEN DE VERZENDKOSTEN BEREKEND?

Deze periode geven wij u gratis wereldwijde verzending!

Verzendkosten worden berekend op basis van verzendwijze (lucht, zee of land) en productgewicht / volume. Verschillende rederijen hebben verschillende tarieven, dus het is het beste om te controleren en vergelijken welke het meest betaalbaar en economisch is. Neem voor meer informatie over de verzendkosten rechtstreeks contact met ons op.

WAT IS DE BESCHERMING VAN DE KOPER?

Kopersbescherming is een reeks garanties waarmee kopers met vertrouwen kunnen winkelen op onze website.

Je bent beschermd wanneer:

  • Het door jouw bestelde artikel is niet binnen de door de verkoper beloofde tijd aangekomen.
  • Het item dat je hebt ontvangen was niet zoals beschreven.
  • Het item dat je hebt ontvangen en waarvan je zeker weet dat het echt is, was nep.

Als je nog andere vragen hebt, neem dan contact met ons op en we zullen ons best doen om je te helpen.